Opinie o Nas
Producenci
Reklamacje

Adres wysyłki urządzeń: 
VitaStyle.pl
ul. Westerplatte 51
58-100 Świdnica

1.Podstawą przyjęcia reklamacji jest Karta Gwarancyjna z datą zakupu, firmową pieczątką oraz numerem seryjnym urządzenia.

2.Koszt przesyłki reklamowanego towaru pokrywa kupujący.

3.Zgłoszenie reklamacyjne musi być złożone pisemnie na kartce, którą należy umieścić w odsyłanej paczce. Niezbędne jest umieszczenie danych takich jak:

  • Imię i nazwisko reklamującego lub nazwa jednostki wraz z danymi do kontaktu:

  • nr telefonu, koniecznie adres e-mail

  • Adres

  • Data nabycia towaru

  • Nazwa towaru

  • Dokładne wymienienie wad

  • Kiedy i w jakich okolicznościach wady zostały stwierdzone

 

4.Reklamacja zostanie rozpatrzona i odesłana w ciągu 14 dni od daty dostarczenia uszkodzonego towaru pod podany adres zwrotny.

5. Jeżeli serwis nie będzie w stanie wywiązać się z terminu 14 dni z powodów od niego niezależnych, klient zostanie poinformowany o przedłużeniu terminu drogą mailową lub telefoniczną.

6.Różnice wynikające z indywidualnych ustawień komputera Klienta (kolor, proporcje itp.) nie mogą być podstawą reklamacji zakupionego towaru.

7.Reklamacji podlegają wyłącznie wady ukryte powstałe z winy producenta.

8. Reklamacji nie podlegają:

naturalne zużywanie się, towar posiadający uszkodzenia mechaniczne oraz powstałe w wyniku braku lub nieprawidłowej konserwacji,

9.W przypadku gdy towar jest niezgodny z umową kupujący może żądać:

w pierwszej kolejności - nieodpłatnej naprawy.

jeśli naprawa jest niemożliwa lub wymaga nadmiernych kosztów albo jeżeli sprzedawca nie zdoła uczynić zadość takiemu żądaniu w odpowiednim czasie towar zostanie wymieniony na nowy lub zostanie zwrócona jego równowartość

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Integracja zawiera:
Sklep internetowy Shoper.pl